جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Fri 3 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
خبر عمومی دوشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۳:۰۲:۲۵

همزمان با سفر ظریف به قاره سیاه
شرکت‌های ایرانی فعال در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی راهی آفریقا شدند

باشگاه خبری فراساحل: سازمان توسعه تجارت ایران اعلام کرد: هم زمان با سفر وزیر امورخارجه به آفریقا و حضور در کشورهای نیجریه، غنا و مالی، ٣٥ شرکت تجاری، اقتصادی و بازرگانی ایران در قالب هیئت اقتصادی از جمله در بخش‌های مرتبط با نفت، گاز و پتروشیمی به آفریقا اعزام شده‌اند. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، اعضای این هیئت اقتصادی، محمدجواد ظریف، وزیر امورخارجه را در قاره سیاه همراهی خواهند کرد و با بازرگانان، سرمایه‌‌گذاران، فعالان و مسئولان اقتصادی کشورهای میزبان دیدار و گفتگو می‌کنند.


این شرکت‌ها در حوزه‌‌های مختلف کالایی و خدمات فنی و مهندسی شامل زیرساختی و زیربنایی، نفت، گاز و پتروشیمی، منابع معدنی، مواد غذایی، بهداشتی و دارویی مسئولان دولتی ایران را همراهی خواهند کرد و در جلسات و همایش‌های مختلف اقتصادی، بازرگانی و تجاری شرکت می‌کنند. دفتر کشورهای عربی و آفریقایی سازمان توسعه تجارت ایران از ٢ ماه پیش زمینه همراهی شرکت‌های ایرانی با مقام‌های دستگاه دیپلماسی در آفریقا را هدایت کرده و برای تجار ایرانی حاضر در این هیئت نشست‌های کاری با تجار و بازرگانان کشورهای میزبان تدارک دیده است. هدف از اعزام این هیئت، توسعه روزافزون روابط اقتصادی، تجاری و بازرگانی ایران و کشورهای قاره سیاه عنوان شده است. هیئت تجاری ایران تا ٨ مردادماه در غرب قاره آفریقا حضور خواهند داشت.



  کد خبر : 2003
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :